WARUNKI GWARANCJI

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Warranty/Repair items that need to be washed and dried prior to being processed will be assessed a $25.00 cleaning fee and could be delayed up to 4 business days. <: Przedmiot Gwarancji/Naprawy powinien zostać uprzednio wyczyszczony. Jeśli przedmiot nie zostanie wyczyszczony przed wysłaniem, zostanie naliczona opłata w wysokości 25.00$ (USD) za czyszczenie, a czas realizacji gwarancji może zostać opóźniony o maksymalnie 4 dni robocze.>

  

KLIM Warranty Policy <Polityka Gwarancji KLIM>

General Warranty Terms <Ogólne Warunki Gwarancji>

We warrant *every product we make to be free of material, manufacturer, or workmanship defects for the **practical lifetime of the product. Additionally, all KLIM GORE-TEX® products are GUARANTEED TO KEEP YOU DRY® for the **practical lifetime of the product. If these products fail due to a manufacturing or material defect, we will repair the product without charge, or replace it at our discretion. This warranty is not transferable. <Gwarancji podlega *każdy produkt, który wyprodukowaliśmy – posiadający ubytek materiału, wadę fabryczną, bądź jest gorszej jakości. **Gwarancja trwa przez cały okres naturalnej żywotności produktu. Dodatkowo, wszystkie produkty KLIM GORE-TEX® „GUARANTEED TO KEEP YOU DRY®” gwarantują **nieprzemakalność, przez cały okres naturalnej żywotności produktu. Jeśli produkt nie spełni któregoś z powyższych warunków (posiada wadę, przemaka…), naprawimy go lub wymienimy na nowy zgodnie z uznaniem producenta, bez pobierania opłaty. Niniejsza Gwarancja nie jest zbywalna.>

* KLIM BOOTS are warranted against defects in materials and workmanship for one [1] year from the date of purchase. Aggressive running boards will accelerate the wear and tear on the soles of the boots. This is considered normal wear and tear.  General warranty terms apply. <BUTY KLIM – W przypadku defektu materiału, lub złej jakości wykonania Gwarancja obowiązuje przez jeden [1] rok od daty zakupu. Używanie „agresywnych podnóżków” może przyspieszyć naturalny proces zużywania podeszwy buta. Pozostałe przypadki uwzględnia się w Ogólnych Warunkach Gwarancji.

KLIM GOGGLES are warranted against defects in materials and workmanship for one [1] year from the date of purchase. Scratches and fogging are not covered under this warranty. General warranty terms apply. <* GOGLE KLIM – W przypadku defektu materiału, lub złej jakości wykonania Gwarancja obowiązuje przez jeden [1] rok od daty zakupu. Gwarancja nie obejmuje rys oraz problemu z parowaniem gogli. Pozostałe przypadki uwzględnia się w Ogólnych Warunkach Gwarancji.>

* HELMETS are warranted against defects in materials and workmanship for five [5] years from the date of purchase.  General warranty terms apply. <* KASKI KLIM – W przypadku defektu materiału, lub złej jakości wykonania Gwarancja obowiązuje przez pięć [5] lat od daty zakupu. Pozostałe przypadki uwzględnia się w Ogólnych Warunkach Gwarancji.>

*Products distributed by Klim on behalf of another manufacturer are subject to that manufacturer’s warranty. <* Produkty dystrybuowane przez KLIM w imieniu innego producenta, są przedmiotem Gwarancji tegoż producenta.>

** What does the practical lifetime of the product mean?  The practical lifetime of a product is not indefinite. The intensity under which the product is used determines this factor. Materials will deteriorate and fade over time and moving parts will wear out. We design our products to endure extended periods of use. Use your best judgement, if it looks worn out then it likely is.  It may be time to simply replace your product, we hope you will give Klim the opportunity to enhance your experience in the most demanding conditions. <** Co oznacza, że „Gwarancja trwa przez cały okres naturalnej żywotności produktu”? Naturalny okres żywotności produktu nie jest nieokreślony w czasie. Okres gwarancji zależy od wielu czynników, przede wszystkim od intensywności użytkowania. Materiały będą blakły i wycierały się z biegiem czasu, a ruchome elementy mogą się wyrabiać. Nasze produkty zaprojektowaliśmy tak by lepiej znosiły cały okres użytkowania. Najlepiej jeśli ocenisz sam. Jeśli coś wygląda na znoszone to prawdopodobnie takie jest. To może oznaczać, że po prostu przyszedł już czas, byś pozwolił swojej starej kurtce odejść na emeryturę zamieniając ją na nową. Mamy nadzieję, że dasz nam szansę poprawić Twoje dotychczasowe doświadczenia, w najcięższych przypadkach.>

The following items will void the lifetime warranty of the product even if the issue is unrelated to these damages: <Następujące przedmioty stracą dożywotnią gwarancję nawet jeśli problem nie będzie powiązany z wymienionych poniżej rodzajami uszkodzeń:>

  • – Rips, tears, cuts < Rozdarcia, rozcięcia, poszarpania>
  • – Burns, abrasions <Przypalenia, przetarcia>
  • – Accidents, crashes <Wypadki, stłuczki>
  • – Improper Care, negligence <Niewłaściwe czyszczenie, niedbałość>
  • – Normal wear and tear <Naturalne zużycie>
  • – Modifications, alterations < Modyfikacje, przeróbki>
  • – Use other than the product’s intended purpose <Użytkowanie niezgodnie z przeznaczeniem produktu>

 

WASH <PRANIE> 
Please wash and dry your garment before sending it in. <Proszę, wypierz i wysusz swój strój przed wysłaniem go do nas.>
This will avoid a $25.00 Cleaning Fee and up to a 4 business day delay in processing – required prior to the evaluation and to insure the health and safety of our employees. Please follow the care instructions on the inside tag. Care instructions are also available on our website. http://www.klim.com/Care-Instructions  <W ten sposób unikniesz opłaty za czyszczenie w wysokości 25.00$ (USD) oraz maksymalnie 4 dniowego opóźnienia czasu realizacji spowodowanego pierwszeństwem przeprowadzenia inspekcji w celu zapewnienia bezpieczeństwa i zdrowia naszym pracownikom. Proszę, zapoznaj się z instrukcją czyszczenia, którą znajdziesz w wersji ANGIELSKIEJ na stronie producenta, w tym odnośniku (KLIK!) , lub w wersji POLSKIEJ na naszej stronie, w zakładce ” Instrukcja Czyszczenia (KLIK!) „. >   

SHIPPING <WYSYŁKA>
In the United States ask to add a signature request to return delivery for $3.50.
Klim assumes no responsibility for products during shipment from the customer to our Warranty Department. Please be sure to ship the package with a carrier that can provide tracking and insurance.
Once the warranty is complete, we will contact you letting you know that your item will be shipping out to you. Please let us know when setting up the case if you would like a signature request. Should you live in an area that you don’t feel comfortable with it being delivered at your front door, or know you potentially will be out of town during delivery, we can add this for $3.50. This guarantees that the item will not be left at the front door unless it is signed for. <KLIM nie ponosi odpowiedzialności za produkty wysyłane przez klienta do naszego Departamentu Gwarancyjnego, przez cały czas trwania wysyłki. Proszę, upewnij się, że zleciłeś wysłanie paczki przewoźnikowi, który daje możliwość monitorowania przesyłki oraz ją ubezpiecza! Kiedy Twoje zlecenie gwarancyjne zostanie sfinalizowane, poinformujemy Cię, gdy zostanie do Ciebie wysłana paczka.> 

PROCESSING TIME <CZAS REALIZACJI >
For cases covered by warranty, normal processing time is about 5-business days once warranty receives the item.  During our peak seasons the process time might be longer.
If the product is a non-warranty repair (customer paid repair), the typical processing time is 10 business days. Pricing varies – after your product is assessed, we will contact you with a quote and request that you approve the charges. The 10-day processing time goes into effect once we have your approval. Keep in mind if your product has to be washed and dried it could cause a delay of up to 4 business days. <Dla spraw związanych z gwarancją, standardowy czas oczekiwania wynosi około 5-dni roboczych od momentu otrzymania przez gwaranta przedmiotu gwarancji. W czasie naszego „szczytu sezonu” czas oczekiwania może się wydłużyć. Jeśli produkt nie podlega gwarancji, a ma zostać naprawiony na życzenie klienta za opłatą, standardowy czas oczekiwania wynosi 10 dni roboczych. Cena naprawy może się różnić – gdy naprawa Twojego produktu zostanie wyceniona, skontaktujemy się z Tobą z wyceną kosztów naprawy i z zapytaniem, czy akceptujesz opłatę. Czas oczekiwania 10-dni roboczych liczony jest od momentu, gdy będziemy mieli Twoją zgodę. Pamiętaj proszę, że Twój produkt powinien uprzednio zostać wyprany, w przeciwnym razie będziesz musiał liczyć się z dodatkową opłatą w wysokości 25$ (USD) oraz 4-dniowym (dni robocze) opóźnieniem.>

REPAIR VS REPLACE <NAPRAWA A WYMIANA>
If a manufacturing or material defect is found, we will first repair the item to Klim quality. This is how the repair vs replace decision is made: <Jeśli wada fabryczna lub wada materiału zostanie znaleziona, najpierw przywrócimy Twój przedmiot do jakości KLIM. Oto jak podejmowana jest decyzja o naprawie, lub wymianie przedmiotu:>

  1. Our first option will be to repair the item, free of charge. Repaired items will be subject to available parts. We will do our best to match colors and styles, but we cannot guarantee that you will receive the exact product back. <1. Naszą pierwszą opcją będzie naprawa przedmiotu – wolna od opłaty. Do naprawy przedmiotu reklamacji zostaną użyte dostępne części. Zrobimy co w naszej mocy, by dopasować kolory i style, ale nie możemy zagwarantować, że otrzymasz z powrotem dokładnie taki sam produkt.>

If the product is not repairable, or if the cost of repairing the item exceeds the cost of a new one, we will replace it – at our discretion. <Jeśli produktu nie da się naprawić, bądź jeśli koszt naprawy przekracza koszt nowego, takiego samego produktu, wtedy wymienimy produkt na nowy – wedle naszego uznania.>